Ha-ha

bild only.

Ha-ha, f*n va arg min farsa blev när hon åkte ut igår i Let's Dance...
Nu säger han att han aldrig mer ska titta på det dumma programmet!

Själv så bryr jag mig inte så mycket, somnade i soffan så tråkigt det var
- Gillas Let's Dance utav dig? ;)


kram!


Navelpiercing - done!

piercing
Nu var det avklarat
visst, det gjorde ont! men det var verkligen värt det ;) 
dock är det lite svullet nu, men förhoppningsvis så går det över snart...

kram!


Stänga bloggen?

me.

Heej! Det var ett bra tag sedan jag skrev någonting här på min "lilla"
blogg. Självklart tappar man intresset när det är brist på kommentarer
& besökare. Så nu är det upp till er:

Ska jag ge upp hoppet om bloggen, eller ska jag fortsätta & i gengäld få
fler kommentarer från er?
;)

See ya! <3

Roman..?

Mhm

Under denna bild hade jag kunnat skriva en lång
jävla roman. Men det orkar jag inte göra. En bild
säger mer än 1000 ord, och med denna bild vill
jag bara säga att jag älskar dig Linus Åberg. Och
nu på Lördag, så har vi varit tillsammans i ett halvår.
Den bästa tiden så länge jag levt älskling. Puss <3


Någon är omogen ;)

sak

 

hmm, har jag fel eller kan man söka upp IP nummer? ;)

Puss på omogen läsare iallafall ;* PUSS PUSS PUSS ;)

 


Skoj med Jonna & Bananen, haha

hihi

Denna sista lov-dag har jag spenderat med Jonna & Bananen (shetlandsponnyn på bilden).

Vi har tolkat, vilket var väldigt kul o: Särskilt när Jonna höll på att trilla av ett antal gånger

& när Bananen nästan skenade iväg (y'


Nu har jag precis badat bubbelbad, och det märktes att jag somnat i badkaret. För när
jag vaknade & började sjunga med på radion, så kom det fina bubblor ur min mun ^^,

Tack för en trevlig dag förresten Jonna (Och bananen) ;) <3


Godmorgon

Hezt

Godmorgon allihopa!
Vid 8 tiden idag, skulle det komma några gubbar & fixa något med ventilatonen
här i huset & jag skulle öppna dörren för dom. Självklart sov jag ( vem gör inte
det kl 08.00 på lovet? ) & jag vaknade av att jag hörde någon köra iväg! Där
försvann dom wow  Vid ett så åker jag med Emma när hon ska klippa&färga sig, sedan drar jag
med Jonna till hennes hästar & ska antagligen tolka lite, nu innan snön försvinner.
(därav bilden på hennes häst) ;)


Vi hörs, kraam.


Kvällens Hiss & Diss

a

. Hårförlängning! En toppen grej för t.ex mig som har haft tunnt hår sedan jag föddes & för andra som har hår som kanske inte växer så fort. Jag trivs med min hårförlängning & skämms nästan över mitt verkliga, tunna hår. En sida som har nästan ALLT inom hårförlängningar är www.happyhair.se som har TOPPENHÅR! (Rekommenderar det äkta, indiska håret)

. Låten Tik tok med Ke$ha! Lite Lady Gaga finns det i hennes låtar, men hon är ändå superbra! http://www.youtube.com/watch?v=4OKlzm6BQ8A <    youtube länk till låten.

 

 

a

. På fredag börjar skolan och det är verkligen pest & pina detdär.. Och de Nationella proven som kommer till våren skrämmer mig verkligen! & att dessutom börja skolan på en FREDAG? varför inte nästa Måndag lixom? Lärare som ska vara smarta... huh!

. Som jag skrev ovan, så hissar jag hårförlängningar - NÄR DET SER VERKLIGT UT! Kan ta ett exempel på en tjej som går på min skola som har Syntet hårförlängning som blir väääldigt trassligt efter ett tag & man kan varken tvätta eller borsta det :s <    Dissar stort!


Alvin & gänget 2

bio

Var nydligen & såg Alvin & gänget 2 med Elin, Hugo, Bert & Mamma på bio i bromölla
- den var supersööööööt! Bättre än 1:an kan jag säga (haha, helt inne i filmen) ;)
Helt klart att rekommendera för er som är som jag (barnsligt kär i tecknade filmer)!


Är med Elin!

a

Elin kom för en timme sen, ska se Alvin & Gänget 2 klockan halv 5 ;) ska bli fun!
Kramkraam!

Någon som vill städa mitt rum?

ostädat

Nydligen insåg jag att jag eventuellt behöver städa mitt rum - Do it for me? (a) ;)
Tror jag ska ta och träna nu, och sedan dra in i duschen & kanske sova efter det?
Ska ju upp tidigt imorgon och . . . . . ja vem vet vad jag ska någonstans - You'll notice!

 


Shopping på Väla

Oh

 

Här är då de fåtal grejer jag köpte idag (+ en ansiktsmask)

Shampoo & Balsam fårn Bobby's

En spets tröja, som alla är sååå kära i (inklusive jag) ;)

En bh som sitter perfekt!

Ett par stövlar som var mitt bästa & mest stressiga köp idag - I LOVE 'EM!
Ett par tights - SLIIIMM ;)
En ljus, fin tröja/blus
Och ett paljett tublinne, riktigt fint! PARTYPINGLA ;)


Mums Väla

af

Oh, Cambild ;)
Nu drar jag, mamma & Bert iväg till Väla i Helsingborg &
jag ska shoppa som tusan (hmm :$ hoppas ja hittar nåt)
Vi hörs när jag kommer hem, så ni får se vad jag köpt ;)

Kramkraam!


Trött...

g

17.00, hemma från Honey
Ush, just nu vill jag bara gå & lägga mig - klockan är bara 19.48!!!
Jag får väl lägga mig i bubbelbadet och bara ta det lugnt.. Imorgon
blir det Väla i helsingborg, får se om jag hittar någonting där ;)

Kramkraam :)

RSS 2.0