Skoj med Jonna & Bananen, haha

hihi

Denna sista lov-dag har jag spenderat med Jonna & Bananen (shetlandsponnyn på bilden).

Vi har tolkat, vilket var väldigt kul o: Särskilt när Jonna höll på att trilla av ett antal gånger

& när Bananen nästan skenade iväg (y'


Nu har jag precis badat bubbelbad, och det märktes att jag somnat i badkaret. För när
jag vaknade & började sjunga med på radion, så kom det fina bubblor ur min mun ^^,

Tack för en trevlig dag förresten Jonna (Och bananen) ;) <3


Postat av: Jonna

hahaha förlåt mig då att pulkan åkte åt alla håll så jag knappt kunde hålla mig kvar ;P



tack själv :D <3

2010-01-07 @ 22:23:35
Postat av: emma

söt bild :D <3

2010-01-10 @ 17:26:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0