Trevligt...



... med att kommit hem från älskling för några timmar sedan. Saknar redan.
Dagen har bestått av en trevlig morgon/middag med Linus, en ensam efter-
middag med chips & cola och nu ska jag titta på tv samtidigt som jag efter-
längtar min hårförlägning som kommer inom en vecka! :D




Fullsmockad dag, ush.

Byxor

kippovich

sugrör



Har nydligen varit ute & gått med systers söta hund, Kippe & fotograferade
också en del. Just nu sitter jag och dricker isvatten med ett äckligt äpple
bredvid. Har gjort en massa nödvändiga saker idag, som att kolla hur
mycket pengar jag har på alla mina konton, beställt tid till frissan & snart
så ska jag väl iväg & rida, som jag inte gjort på två veckor nu (a''

Läxor har jag dessutom fullt upp med men jag orkar verkligen inte det
idag, mår bara kasst & vill sova. Men istället sitter jag här (?) ...

Iallafall så älskar jag mina nya byxor som jag fick av min faster :D



Semester bilder

gran canaria

Gran Canaria, mot kvällen. . .

Gran Canaria

Poolen uppifrån 6:e våningen på balkongen




Detta är två bilder från när jag var på Gran Canaria (14/10-09)
Och bilderna är tagna med min mobilkamera - Samsung
Kraaaaam :) 



tjejkväll ?

Idag är det måndag, faktiskt en riktigt skön måndag
eftersom vi har lov! Jag sitter här i min pyjamas &
mysiga sockar & hade tänkt göra det tills klockan sex
då det blir det att spendera kvällen med Jonna & Sofie.
- titta på skräckis, som jag hatar så otroligt, äta pizza
och ha det allmänt skoj, kram! ;)

     
                                                              

Lördag!

Heeeeej lördag! Skönt med helg & skönt med lov, sitter hemma själv vid laptopen i
min pyjamas och ska bhem till älsklingen vid 3-4 tiden. Puss & kraaaam


                                                                                                                    


RSS 2.0