Grrr...

ar

Fick tid att sola idag med Elin, grrr... Mötte sedan älsklingen i bma & blev typ happy (?) ;*
Nu ska jag gymma & sedan ta en varm dusch. Kramkram!


Shopping dag med de bästa

bb

Idag blev det shopping somsagt med Elin & Emma. Sjukt rolig dag
men brist på fina kläder hade dom! (Eller så är det jag som är mkt
kräsen) ?
Men iallafall, detta är väl ingefär vad jag köpte - och jag är nöjd! :)

Shopping på Tisdag

en del av den..

Fick nydligen reda på att vi har elevfri dag på Tisdag och har
nu på några minuter gjort mig en inköpslista som inte ens är
färdig ;) Men det blir Kristianstad med Emma och Elin, hör av
er om ni är i stan. :) Kramkraam


Hemma igen

hihi

Kommit hem från min älskade sockertopp för en stund sedan ;) Har precis lagat mat,
potatismos och ugnsbakad falukorv blev det, muummmaa. Jaa nu blir det att lyssna på
musik och ta sig en dusch, sedan ansiktsmask och hårinpackning. Kramkraam! <3


This is IN

in

 

This is in, Twilight premiär denna vecka med mystiska "warewolfs".... ;)

Och Shakiras nya album "She wolf" - kan det bli mer spännande?


Stövlar/Stövletter?

ritad bild

När ni ser bilden kanske ni förstår vad för stövlar jag letar efter.
Hade gärna velat ha en annorlunda färg än bara svart/brun. Typ
ROSA? why not lixom... Vet du en bra sida/bra affär i skåne så
kommentera :)


Utröstad ?

reza

Denna fredag var det Rezas tur att bli utröstad. Vad tycker ni, var det rätt?
Min åsikt, är att Rezas engelska, och även svenska - är sjukt dålig. Hennes
röst är otroligt bra, men hon platsar inte i Idol - Sorry Reza.


Svin ?

wrrr

brrrrrr, tog svininfluensa sprutan idag och har faktiskt inte så ont ännu (där ljög jag)
Var nydligen och red, och kände inte ett skit i armen ;) Skitskönt!
Inatt blir det bio med älsklingen m.m och får se om jag orkar skolan imorgon,
om jag är frisk o mår bra dvs ^^ <3 Kramkram



Skola (?)

:)

Nydligen hemkommen från älsklingen min..
Imorgon är det skola & jag vet verkligen inte
vad jag ska ha för kläder på mig, behövs nog
en stoor shopping runda med emma & elin snart? ;)
Hur som hellst, vill jag åka till väla, hitta ett par
svarta (?) eventuellt bruna stövlar med en liten
klack SOM ÄR SNYGGA. Har inte hittat det hiten-
tills iallafall -.-   Kramkram.


Sjukt, helt jäkla sjukt...

...så mycket jag älskar dig. Utan dig är jag ingenting
- och utan dig, känner jag mig värdelös. ~Linus Åberg~
Du gör min dag, du gör mitt hjärta full av kärlek
Samtidigt som du får mig att tro att jag är i himlen,
där allt är så underbart. Du är så underbar, Du är så
fantastisk och unik. You are a ONE OF A KIND, baby!
And you are my "Linus Åberg", for ever and ever <3

/ din Tinaa :*


Fredag den trettonde?

d


Fredag den trettonde, ush vilken hemsk dag alltså! Från att tappa cornflakes
över golvet, till att slå huvudet i en skåplucka så hatar jag verkligen denna
dag :) Dessutom saknar jag Linus oerhört mycket, och älskar honom ännu mer!

Men posivit tänkande ska're vara nu! Jag är nöjd med mitt hår som jag färgade
förra veckan och började inte förräns elva idag o slutade klockan två.

Trött är jag, och kommer att sova gott inatt hoppas jag! ;)


Sjuk & helg...

<3

Varit sjuk sen igår så min helg har i princip börjat redan nu (yay) :)..
Skulle spenderat helgen med Linus, men icke - sjuklingar båda två nu
da.

Men ska nog hämta mina tröjor idag, som kommit nu :D!
(beställde dom för 1 månad sedan -.- )

Kramkram..




RSS 2.0