Aktiv, right?

hehe
Heeej! Visst har jag varit aktiv den senaste tiden?
Faktiskt så har jag varit sjuk & haft saker att göra
irl... Nu är det lov (y) och idag & igår var Emma
hos mig, sjukaste två dagarna på länge!

Jag saknar Linus, som jag alltid gör... Och ikväll ska
jag dra & rida som vanligt på torsdagar...

Kram sålänge :)
(och när ni nu klagat över att jag har varit dålig på att uppdatera, så får ni ju ta och kommentera också!)


Här sitter man och skriver...

Skit!

Här sitter man och skriver Engelska uppsats en lördags morgon i något
gammalt skit Microsoft word där det pluppar upp massa konstiga saker
som bara gör en allmänt irriterad (y) ;) 

Det snöar för fullt ute, och det suger eller hur? Kanske bara jag som är
trött på snön, gaah! ;)

Jaa... Bara en liten kort uppdatering & så åker jag väl till sötnosen snart
om han kanske har lust att vakna? tihih. Kramkram!


Godmorgon

Tinus?
Ush, lördag morgon - jag är jättetrött & jätteuttråkad!
Förhoppningsvis ska jag till Linus så fort som möjligt idag, men
en del människor sover ju till klockan är middag ;) 
Får väl gå & duscha, ta på en ansiktsmask & göra mig i ordning..
Sedan städa & göra min engelska läxa som jag skjutit fram en
vecka nu! ;) Hej sålänge...


KOMMENTERA KANSKE, LATiSAR? wow


Kroatien i sommar

a

Då är det väl nästan bestämt att jag & min familj ska åka ner till kroatien i
Juni. Vi har varit där en gång förut och då bilade vi ner, vilket var väldigt
drygt men ändå mysigt. Det ska vi göra denna gången med & vara där i 14
dagar i think..

Ärligt talat så får jag lite panik när jag är på semester.. Jag får panik när
jag är så långt ifrån mina vänner och särskilt min pojkvän! Hade jag fått
bestämma, och kunnat slappna av så skulle jag tagit med mina vänner eller
pojkvän för att slippa ångesten att "shiiit jag vill hem!!!" Det är en hemsk känsla...

Jaja, något positivt är väl att vi ska snorkla mycket & sola tills jag blir niggah ;)

Och negativt att jag måste ta av min hårförlängning, annars lossar väl tejpen
och hårförlängningen flyter iväg till fiskarna ;)


Jag vill ha!

a
a



Här sitter man hemma och är sjuk, och kikar runt
lite på kläder ;) Hittat några extremt snygga grejer
som jag bara VILL HA! Får se om jag beställer
något i nästa vecka ;) Rauwr...


H*lvete

l

Hela denna veckan har i princip gått åt h*lvete faktiskt. Nationella prov imorgon med,
som nog även det kommer gå åt h*lvete. Ni är ju duktiga på att muntra upp en <3 not!

Christina Aguilera - beautiful


Godnatt!

sdfghjklöä'

Tittade runt lite efter skor i fredags, och hittade dessa supersnygga skor,
funderar verkligen på att köpa dom. Nackdelen är att jag blir längre än
min pojkvän då
- och det vill jag inte ;) haha!

Jaja, jag ska gå & lägga mig nu.. Har sovmorgon imorgon, ungefär 1 timme
det är ju nice ;) Godnatt! <3


Ny Design?

AA

Jag tycker att det börjar bli lite tråkigt med denna design & header.. Ska jag iallafall
fixa en snyggare header (suger på blogg designer). Och ändra om här lite i bloggen?
Väldigt bra om ni svarar nu ;)


Trevlig helg

zlt

Har varit en supertrevlig helg med Linus & familjen! Jag älskar dig så himla mycket
baby ;) Saknar dig redan...

Nu sitter jag bara och lyssnar på: http://www.youtube.com/watch?v=AYEy6NA9PsI
Självklart bästa låten! ;)
KRAM!


Snart kommer honey!

Snart kommer förhoppningsvis Linus hit, saknar honom som fan :*
Men iallafall, här kommer en bild som Emma & Elin efterlyst:

Linus

En bild på mig & Linus (& tomten ;)) Jag var riktigt
arg på Julafton! Stackars Linus alltså <3 Puss!
Hoppas inte det är för sent för att säga förlåt för det (a)


Tråkig förmiddag

Inger

                           EFTER                                                 FÖRE
 
Det har varit en väldigt tråkig förmiddag, så redigerade en bild på mamma ;) Är den
FÖR mycket redigerad eller är det snyggt?


Godmorgon

Bergholtz

Godmorgon... Idag sitter jag halvdöd och kan knappt
gå.. Men konstigt nog är det mitt högra ben som jag
har riktigt ont i - det var de inte igår ;)


Och förresten, så ser jag många ha den här mobilen..
Även jag vill ha den & skiter i om den är dålig eller
något för att den är iallafall Liiiiiten ;)

xpress

 


Skidor är för härligt

Helvete

Tina stupar mitt i backen
Snö på rumpan och i nacken
Benen åt höger & kroppen åt vänster
"Helveteee!"
Tina åker scooter ner
Fan, jag vill då aldrig mer!

Idag åkte jag skidor i vångabacken. Visst det var kul, tills jag stöp i backen ;)
Mycket härlig snö måste jag tillägga!


Underkläder

med öppning

Var inne på www.evasunderklader.se nydligen, som har väldigt snygga/sexiga underkläder, eller vad säger ni ;) En sak som jag la märke till är denna "stringtrosa med öppning" ... Denna sort har säkert funnits i evigheter, men jag har ej sett den förut!
Vad tycker du om denna modell? ;)


Mörker...

sdfgh

Så jävla tråkigt när det blir mörkt vid fem tiden om "kvällarna"... Klart man blir trött när
det mörknar ju ;) Men visst är bilden fin?

Iallafall så ska jag gå & titta på film nu, får se vilken det blir! Godnatt <3


När går du & lägger dig om dagarna? ;)


Jeans...



Nuförtiden har jag svårt för att hitta snygga jeans som sitter bra. Jag är kräsen & vill att jeansen är otroligt
snygga & att dom sitter perfekt. Därför hittar jag aldrig några.
D. brand är ett märke som jag gillar starkt & funderar på att köpa & testa någon av deras snygga byxor? ;)

RSS 2.0