Kroatien i sommar

a

Då är det väl nästan bestämt att jag & min familj ska åka ner till kroatien i
Juni. Vi har varit där en gång förut och då bilade vi ner, vilket var väldigt
drygt men ändå mysigt. Det ska vi göra denna gången med & vara där i 14
dagar i think..

Ärligt talat så får jag lite panik när jag är på semester.. Jag får panik när
jag är så långt ifrån mina vänner och särskilt min pojkvän! Hade jag fått
bestämma, och kunnat slappna av så skulle jag tagit med mina vänner eller
pojkvän för att slippa ångesten att "shiiit jag vill hem!!!" Det är en hemsk känsla...

Jaja, något positivt är väl att vi ska snorkla mycket & sola tills jag blir niggah ;)

Och negativt att jag måste ta av min hårförlängning, annars lossar väl tejpen
och hårförlängningen flyter iväg till fiskarna ;)


Postat av: emma.

aw vad roligt! :D <3

2010-02-12 @ 15:31:19
Postat av: Elin ! :D

ahh får ja följa med i resväskan? ;)

vill med utomlands :( ;)

2010-02-15 @ 21:21:46
Postat av: Elin ! :D

ahh får ja följa med i resväskan? ;)

vill med utomlands :( ;)

2010-02-15 @ 21:22:19
Postat av: Elin ! :D

oj blev två styckena xD

2010-02-15 @ 21:23:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0