Stan idag!

Varit med Elin i stan idag ett bra tag efter skolan! ;) Har varit kul & jag har köpt nya skor och lite smått o gott! Vad annars än leopard-mönstrade lixom ;p <3

1

hj

Köpte även en ny navelpiercing, ring, nagellack, bodyscrub & något hemligt ;)
Kraam!



Snart helg!

hehe

Åh, skönt att det är fredag imorgon! Nu ska det pluggas lite och om en timme ska jag dra
till stallet med Emma ;) Blev en riktig fjortisbild idag va? haha naeh!

Aja, nu lyssnar jag på Jeremih - birthday sex (up tempo) som är skitbra ;)
Just det! ska städa också nu, fan!


Kram sålänge! :)

Hej, Hejdå!



I think I'm bored ;) And cute :D


Godmorgon!

Godmorgon! Idag är väl en bra morgon, imed jag får
lusten att skriva något här i bloggen ;) Snart ska
jag väl gå & ta en kall & härlig dusch så jag vaknar
ordentligt & lite senare kommer nog älskling <3!





Neulash, 895:- är något jag verkligen hade behövt ;)
fyller ju år i Augusti, sååå birthday present? ;D haha
www.Neulash.se


RSS 2.0