Björn Borg?

borg
Denna Björn Borg skon tycker jag är jäkligt snygg! Förra året köpte jag ett par rosa sådana, men som nu är väääldigt smutsiga.. Not so hot! Så Det blir väl att köpa ett par svarta detta året, imed jag är så himla kär i dom. 549 kr på www.Brandos.se

Men nu säger jag faktiskt Godnatt, är så trött ;)!
kram

30/5 - Mors dag ♥


Idag är det ju mors dag, och jag har spenderat hela dagen med min mamma :) Vi åt middag & gick lite på stan tillsammans. Älskar dig


s

Jobbat... & köpt en väska!

Idag var det jobbdags igen, men sedan drog jag faktiskt in och kollade lite på kläder & sådär ;)
Jag hittade en riktigt snygg väska som jag blev kär i, För endast 249 kronor!
z

c
Så detta är nya favoriten nu då, vad tycker du om den? ;)
Har du några förslag till några skor som kan vara passande till väskan?

Kram! :D

Fy vilken dag...

zz



Usch, det här är en sån här dag då man bara vill ligga under täcket och göra ingenting. Men tyvärr så måste jag plugga en hel del & senare ikväll åka och jobba c.a 2 timmar. FY vilken dag!

Men får väl börja plugga nu då så jag blir färdig med grejerna tills på Tisdag.
Kram :)


Köpt lite...

Har varit i stan med Elin och Emma & köpt lite kläder idag då ;)

1
Kände för en ny rosa piercing!

2
En klänning + stayup's. Bröllops outfiten (ska på bröllop på lördag)

3
4
Ett par shorts från Cubus! Sitter riktigt fint ;)

5
Och till sist ett rosa linne & ett par nya jogging byxor.
(köpte även en svart bh som jag inte tagit kort på)

RSS 2.0