Navelpiercing - done!

piercing
Nu var det avklarat
visst, det gjorde ont! men det var verkligen värt det ;) 
dock är det lite svullet nu, men förhoppningsvis så går det över snart...

kram!


Postat av: emma

ashett! <3 ;)

2010-01-31 @ 19:25:28
Postat av: Imm

Hej!

Jag såg på bilden att du skrev om navelpiercing. Jag tog min för 4 dagar sedan, med Blomdahl’s. Och nu har det gått 4 dagar sedan jag tog den, nu runt det översta hålet har det kommit blodigt skorpor runt… Och lite i nedre hålet, men jag undrar om det är normalt? Om det ska vara så? Ska jag ta bort det eller inte? Tog bort det i morse men under dagen i skolan kom det tillbaks… Jag vill inte få infektion eller behöva ta ut den! Tacksamt för svar. :)

2011-01-14 @ 18:04:48
URL: http://immtaweesamarn.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0