Sweden rock...

srf

Nu är det bara 53 dagar kvar till Sweden rock festival! Underbart ;)
Synd bara att dom lagt de på skolavslutningar o såntdär i år?!?

Men iallafall så skulle jag vilja tipsa er (som inte vet) om deras shop!
Dom har mycket fina kläder som jag tycker om! Här är några grejer som
jag lägger högt upp på listan:

skull
Ett par dödskalle ringar, som är mycket populärt nu. Längst till vänster
kostar 169 :-    Gå in och kolla på deras hemsida för att kika lite mer på
deras ringar: www.swedenrock-online.se

serf

Och här är två nyinkomna snyggingar! Den till höger har jag
(i en annan färg) och den är mycket mjuk & mysig. Som tillbehör
fick jag en liten mössa med öron ^-^ Till dessa nykomna färger
får man en sånhär: sf
Tröjorna går att vända på & andvända så.


Så kika nu in på www.swedenrock-online.se

Postat av: pimpXprincess

Svar: Vad skönt :)

Mitt slits eftersom jag syr i löshåret, hehe!



Jomen dåså! ;) haha

2010-04-17 @ 16:23:50
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Viccy

Snyggt!

2010-04-17 @ 17:46:34
URL: http://kitchi.blogg.se/
Postat av: Jonna

snygga :) haha typisk martina stile ;)

2010-04-18 @ 22:18:01
Postat av: Elin ! :D

Tiina stile ;D <3

2010-04-19 @ 17:08:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0